Marknadshyror: Kampanjfilm & budskapsvisualisering
Uppdragsgivare
Vänsterpartiet, är Sveriges fjärde största parti, har som mål att förverkliga ett samhälle grundat på demokrati, jämlikhet och solidaritet. Ett ekologiskt hållbart samhälle befriat från klass-, köns- och etniskt förtryck.
Vi fokuserade på att formulera budskap som var lätta att ta ställning till och gjorde det personligt för målgruppen. Genom motion design skapade vi en kampanjfilm som inte bara förklarade problemet med marknadshyror på ett tydligt sätt – utan också väckte känslor och engagemang hos målgruppen.
Vi fokuserade på att formulera budskap som var lätta att ta ställning till och gjorde det personligt för målgruppen. Genom motion design skapade vi en kampanjfilm som inte bara förklarade problemet med marknadshyror på ett tydligt sätt – utan också väckte känslor och engagemang hos målgruppen.
Vi fokuserade på att formulera budskap som var lätta att ta ställning till och gjorde det personligt för målgruppen. Genom motion design skapade vi en kampanjfilm som inte bara förklarade problemet med marknadshyror på ett tydligt sätt – utan också väckte känslor och engagemang hos målgruppen.
Genom vår insats kunde kampanjen mot marknadshyror nå ut till en bredare publik och öka medvetenheten kring frågan, vilket i sin tur bidrog till att mobilisera stöd för kampanjen och dess syfte.